Läckra stövlar

Gud vad jag vill ha dessa stövlar, så otroligt läckra! Klacken är dock 12 cm långa, och ska jag vara ärlig har jag aldrig gått i så stora höga klackar:S Nån gång ska jag köpa mig ett par, det får bli att öva öva öva:)
Skorna kostar 698:- här, det dåliga med skorna på Ingelita är att de små storlekarna tar slut så fort:(


Idag har vi äntligen gjort klart sovrummet här hemma, lade nytt golv idag, och bäddade nytt med överkast och prydnadskuddar. Jätte fint:) Men ingen bild finns eftersom jag inte fått min kamera idag :(, får dem nog till veckan.

Ska sätta mig framför tv:n nu och skala lite räkor åt mig:)
Bjuder på en fyllebild;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0