Välkomna

Hej och välkomna till min blogg:) Här kommer jag mest skriva om kläder, smink, frisyrer, hårvård och liknande. Mitt intresse för utseendet och allt som har med det att göra bara växer och växer! För typ 2 år sedan visste jag knappt att Armani var ett märke ^^p (överdrivet)
Min stora dröm är att få ett eget klädmärke, jag har inte utbildat mig i att sy kläder men jag har ändå på egen hand gjort några plagg, har försökt lista ut vad jag skulle vilja ha för namn på mina kläder, men det har varit jätte svårt, så jag översatte helt enkelt mitt efternamn till engelska: Stjernlöf:Starleaf, om ni undrar varför min blogg heter EmmaStarLeaf:)
Annars gillar jag mitt yrke, som är frisör, och älskar att sminka, skulle vilja vara makupartist också;)
Nu bor jag i en villa i Degerfors med min underbara pojkvän Tobbe, våran hund Lexi och våran katt Nacho, jag jobbar 75% som frisör i Karlskoga, trivs absolut med yrket, men drömmer lite om att få stå i en klädaffär, speciellt Gina Tricot som är en av mina favoritkedjor:)
Vid varje inlägg kommer jag ge er Dagens Tips, det kan vara lite tips om vad som helst nästan.
Jag har inte riktigt kommit igång med min blogg ännu, skulle behöva lite hjälp med designen men det får ta den tid det tar:)
Hoppas jag inte kommer tråka ut er:)




Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Du är så fin o du kommer absolut bli desginer en dag:D <3

2009-12-04 @ 19:36:36
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Madde

Guu vilken fin och intressant blogg!! :D Ska bli kul o följa den! :D

<3

2009-12-08 @ 15:27:16
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0