4 km senare

Jag, Tobbe och Lexi har varit ute och gått, vi skulle jogga tänkte vi, men jag stod inte ut så vi gick^^ Gick väl ungefär 4 km, och vädret var jätte skönt:)
Jag sa till Tobbe att jag skulle kunna gå hur långt som helst, jag älskar att gå, så då ville han slå vad som vanligt:) Till helgen ska jag hem till hans föräldrar, från Degerfor till Svartå, det är ungefär 1,5 mil, och för det ska jag få 500 spänn, LÄTT! Haha, för dem pengarna ska jag köpa mig ett par skor:) Så då vet ni vad jag kommer göra till helgen, tippar på att det tar ca 2 timmar, eller vad tror ni? Och typiskt är väl att jag fick skavsår idag på hälarna, så jag ska köpa mig foppaskor på freda så ska jag gå i dem:) Och jag tar med mig Lexi också, så ingen kidnappar mig på vägen:)



Kommentarer
Leeena

haha.. jag har gått, o då tog det ca 2h o 45 min.. fast då var det stekande sol!!!! ;) Good luck babe ^^ :P

2010-04-10 @ 00:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0