Blåser ju!

Nu har jag gått upp, satt in linserna och ska försöka käka lite frukost (hata). Ska ju gå till Svartå idag, den enda dagen på veckan som det typ blåser storm ute, så himla typiskt... men så är det ju i livet, här får ni lite exempel:
Har du inte sett en polisbil på några månader? Ta av dig bältet så ser du dem!
Vill du ha regn? Glöm paraplyet hemma istället för att ta med det som du alltid annars gör^^
Har du aldrig sett en lapplisa? Strunta i att betala p-platsen nån minut så ser du dem!
Är det inte typiskt att det jämt är så? Och varför är det så? Även om man gör detta, och hoppas att det inte kommer hända, så vet man att det kommer hända! Jag tycker det är jätte konstigt... Är vi riktigt otursamma vi människor?

Köpte ju foppaskor igår som jag ska gå i idag:)

Missa inte Veckans Blogg Tävling i inlägget nedan!



Kommentarer
jenna♥

Viilken fiiin blogg (a)

2010-04-10 @ 12:38:51
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Malin

Ser att du är en frukost hatare!

Då är vi lika, äter ibland bara för att jag måste men det är så jävla äckligt att proppa i sig mat på morgonen!



Bra blogg för övrigt keep up the good work!

2010-04-10 @ 17:44:46
URL: http://malinmariathereses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0