dålig uppdatering

Ursäkta för jätte dålig uppdatering, men datorn har varit jätte seg sen igårkväll, och jag orkade inte lägga ner ungefär 1 timme för ett inlägg^^

Vi har varit i örebro idag, och JA jag fixade sony ericsson xperia x10! Så glad! Dock får jag den kanske till onsda eller torsda, den är så läcker:D

Men usch va rädd jag blev när vi körde in till örebro, jag körde, och när bilen kom upp till 110 km/t började bilen skaka jätte mycket! Blev skit skraj, så vi svängde av och kollade vad det kunde vara, då har muttrarna på ena framdäcket skruvat upp sig själva :O så tobbe fick dra åt dem igen, fy fan, tänk om däcket hade ramlat av! Och sen fick tobbe köra resten, ja vågade inte, asläskigt juh:S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0