Fy skäms på mig, va dålig jag är att skriva!

Herregud va svårt jag har haft att få till inlägg denna helg:S men jag ska försöka bättra mig, idag ska jag bara vara hemma så:) måste dammsuga och skura golven, inte kunnat gjort det på ett tag eftersom lexi har löpt, då är det ingen idé att göra fint för det blir ändå smutsigt direkt.

Tobbe ska börja såga ved ute också idag, det var jätte bra ved vi fick, det mesta var björk, det är lätt att klyva och brinner bra, och så var det mindre storlekar på stockarna, så det blir inte så mycket att klyva, mest såga. gött:)

Jag ska prova göra nånting med mitt hår idag också, får se om jag lägger in bilder eller nån film kanske... får se:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0