Inbrott!!

Fy f*n, vi har haft inbrott i garaget inatt. Dem hade knipsat upp hänglåset och snott crossen. Det var det enda dem tog, inga nya dyra fälgar, inga slutsteg eller nåt annat värdefullt, så det var ju klart att dem visste att vi hade crossen där... Blir så arg! Så nu får vi ta in värdesakerna istället... J*vla idioter! Vad har dem för rätt att bryta sig in i mitt "revir" och ta mina saker? Försökte ju ringa polisen också men dem är ju alltid svåra att få tag på... vad ska man he dem till???
Grini....
Nåja, får väl vara glad att det var garaget och inte huset, för då hade jag mått dåligt, nu är jag bara besviken på hur folk är!



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Fyfan!

Säg till om du vill låna min jakt- och vakt hund Buffy!

Om ni hade haft henne hos er hade det där AAAALDRIG hänt;)

haha:D:D

2010-04-12 @ 22:03:14
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Janni ♥

Vilket nummer ringde du? 114 14 brukar man alltid komma fram på.. 112 lär man ju komma fram på också, men dit ska man väl kanske inte ringa ang inbrott?

Hoppas ni får tillbaka crossen, eller att försäkringsbolaget betalar eller nåt.. Jag hoppas det löser sig iaf!

2010-04-13 @ 15:18:01
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0