Vision visning

Oj vad dålig uppdatering det blev igår, men jag har mina anledningar! Först så ockupperade Tobbe internet och datorn i typ 5 timmar, stackarn skulle försöka skriva ett CV, hihi. Sen gjorde jag mat, och efter det började jag sy lite. Sen  åkte jag iväg på Body Balance, och på kvällen satt vi och tittade på tv med Kim. Så jag hann helt enkelt inte. Och Body Balance var ganska kul, men svårt! Och mycket jobbigare än vad jag trodde, blev helt skakig ändå, haha. Och gud vad stel jag är, vill verkligen bli lite mer vig:)

Idag är det min sista lediga dag denna vecka, och ikväll ska jag på en inspirationsvisning i kristinehamn med Vision. Roligt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0