Det är mycket man inte vet om sig själv

Haha ja som i rubriken, det är mycket man inte vet om sig själv, stämmer verkligen.
Pratade med mamma nyss, hon hade träffat en dagisfröken som jag hade på dagis, och hon berättade en sak om mig:S
Jag var 2 år ungefär och gick in i köket där hon var, Jag hade munnen stängd men rörde mycket på munnen. Hon frågade vad jag hade i munnen, men eftersom jag gömde något där så kunde jag ju inte öppna munnen och svara. Så då frågade hon igen: -Vad är det du gömmer i minnen?!
-EN SPINDEL! säger jag och öppnar munnen, och ut kryper en stor spindel!
Blä det vill jag ju inte veta!!! haha



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

JÄVLAR va äckligt!!! Haha fyfan!:S

2010-08-04 @ 21:44:57
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0