krångel krångel

ÅÅÅÅ vad jag har krånglat med löshåret idag alltså. Först färgade jag bruna slingor med samma färg som jag hade, men blandingen blev för mycket så det blev mer brunt än blont med bruna slingor i. Så då gjorde jag en inpackning i hopp om att det skulle dra ur färgen, sen kleta jag på lite 1,8 procenthaltig väteperoxid för att få håret att öppna sig ännu mer. Men typ inget hände, och nu ikväll har jag använt mig av en blonderingscreme som ljusar upp nåt steg bara och nu tror jag det blev bra.

Så imorgon är jag ledig egentligen da, men ska till salongen och sätta i mitt löshår:D Och efter det ska jag ta ur och sätta i nytt på Lotta, och kanske göra någon effekt slinga i luggen. Utöver det måste jag klippa gräset och städa inför besöket av min pappa och lillasyster som kommer på torsda...



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

KOmmer My o hälsar på?!:D

2010-08-18 @ 00:15:48
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0