Godmorgon på er!

Just nu har jag precis duschat, ska gå och föna håret strax, men funderar på en smörgås först kanske...

Jag som tänkte sova ut idag, till kl 9, men Tobbe åker ju till jobbet runt 20 i 6 på morgonen, och då ringer han och säger att han kört in i en snödriva. Så jag får kliva upp och köra ut till honom för att hjälpa honom... kvart i 6 på morgonen!! Usch:(
Men precis när jag kom dit så stannade en annan bil, och tur var väl det, för vad hade jag kunnat gjort liksom??;) Det var två äldre män och en kvinna och de hjälpte till att putta bilen så till slut kom han loss. Och jag åkte hem igen efter att jag sett att han kom iväg till jobbet, försökte somna om men låg mest och vred mig bara från kl kvart över 6 till 9. Så kommer nog vara trött ikväll;)
Måste ge en ros till alla er som stannar och hjälper till när det hänt något med dessa eländiga bilar! Ni är guld värda!

Ska dra in till Karlskoga sen också och köpa de sista julklapparna:)



Kommentarer
therese

svar: skönt att höra! =) Hihi. Jo, det är väl bra. Lite förkyld och sånt men. :) Förresten, du har säkert hört detta förut.. Men gud va lik Buffy du är! ;)



sen har jag även två aktiva tävlingar på bloggen. Har dock inte fått så bra respons på dem (alltså stor chans att vinna!), priserna är värda runt 1000kr tillsammans.. Såå, vill du vara med? En webcam och ett aco spotless kit är det som ligger i potten. Klicka in på min blogg och tryck dig sedan vidare in i kategorin 'blog contest' så hittar du dem där. :)



kramis!

2010-12-23 @ 15:27:41
URL: http://tsundin.blogg.se/
QUEEN

fina bilder .. va görs ?? God JuL =)

2010-12-23 @ 21:56:12
URL: http://feelia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0