Letar fortfarande!

Hej alla!
Idag var det en väldigt lyckad dag;) Handlade kläder och smycken för sammanlagt 1094 kr, och då fick jag myyycket med mig hem! Visare er nog imorgon, har inte bestämt mig om jag ska visa bilder på det jag köpte, eller när jag har dem på mig. Vi får se;)

Men jag håller fortfarande på och letar efter en Nyårsklänning, har tittat öööverallt på internet, men jag hittar ingen bra:( Vill ha något riktigt glammigt, och så måste den vara lite vid också, eftersom jag är nytatuerad på nyår!

Och så vill jag bara säga till er att det snart kommer en filmsnutt där jag visar hur man lägger på lösögonfransar, alltså en efter en, det ger ett mer naturligt resultat. Ska klippa ihop den imorgon:)



Kommentarer
johanna

hej hej!

fin blogg du har :)

Såg att du varit inne och komenterat på min blogg :)



hej hej!

2010-12-27 @ 01:27:21
URL: http://jojeslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0