Planerat

Jag och Tobbe har skrivit ut massor av sidor med information om Phuket nu, vad man kan göra, vad alla stränderna har att erbjuda, hur man bokar hotell m.m.
Längtar så grymt mycket:D

Annars idag så har jag hållt på lite med kläder, försöker ju göra mig av med lite gamla plagg, för att välkomna min "snart" nya garderob;) Men det åker ner i källaren, jag lider nog av separationsångest och kan inte separera från alla kläder riktigt ännu^^

Och i ugnen så står det en köttfärslimpa och väntar, dock inte lika mycket som jag väntar;) mums!



Kommentarer
therese

svar: hehe, okej! Hur är läget annars då? =)



missa inte tävlingarna, du hittar dom i min kategori blog contest. Dyra priser!

2010-12-19 @ 21:29:46
URL: http://tsundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0