Så ser man äldre ut!

Jag har ju inte alls utseende efter min ålder, jag ser inte ut att vara 22, utan mer åt 18 års åldern^^
Läste precis lite om hur man ska göra för att se äldre ut, och nu förstår jag nog varför jag ser så ung ut, haha, jag gör typ allt tvärtom!

Här är texten jag läste, det som jag har strykt under är så jag är och gör!

"folk brukar spontattycka att tjejer som är Brunetter ser äldre ut an blondiner. Likaså gäller korta frisyrer jäntemot långt svall. Undvik flätor och hästsvansar. (en hästsvans bak på huvudet går bra , inte i sidan!) Sen kan du ju kanske ha klackskor för att ge ett sofistikerat intryck. Svarta klassika pumps ser alltid vuxet ut. Undvik kläder som har "barnsliga" utseende, tex, tryck på snobben, hello kitty m.m.
Klä dig sofistikerat och enkelt. Gärna en fin guldkedja runt halsen och fransk manikyr ser fräscht ut.
Sen ska du oxå tänka på att sminka dig snyggt. Undvik knalliga färger och ta det lugnt med mascaran (2-3 lager räcker). Det var mina tips, hoppas dem hjälper dig!"

"Jeans istället för leggins, inte sånnadär långa linnen som alla fjortisar (inkl mig hahaha) och massa andra har, undvik Gina tricot. Använd högklackat, undvik typ converse. Ha inte för mycket smink men gå heller inte osminkad jämt. Preppy kläder som typ kavajer och så ser också mer vuxet ut :) lockigt hår istället för spikrakt gör också att man ser äldre ut tycker jag."

Haha, jag är som gjord för att se ung ut!
*Blond
*hade långt hår, sparar nu
*Sätter upp håret ibland
*Tonårskläder
*MASSA mascara!
*Typ bara leggings
*Handlar mest på Gina Tricot
*MASSA smink
*spikrakt hår!


Här har jag försökt klä mig lite mer sofistikerad iallafall;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0