Färgat botten

Har inte kunnat uppdatera så bra nu sist, sov hos mamma freda till lörda, jag skulle hjälpa henne att packa upp lite flyttsaker men vi satt och prata till kl 12 på natten iställe, och så skulle hon upp vid 6 och jobba så vi hann inte med så mycket mer.

Idag har jag färgat botten, om ni är intresserade så har jag blandat 11.00, 11.10, 11.0S och violett färgpigment med 12 % väteperoxid, ni kanske inte fattar nåt men det är så jag får min färg:D tihi.

Jag skulle lägga in bilder men datorn är för seg, kommer vara det tills nästa månad, så det kommer inte hända mycke här inte förrän då:(

Imorgon på jobbet kanske jag ska göra caramellslingor i håret, det är färg 9.23, hoppas det blir bra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0