Loreals sublime bronze


Har provat denna, det är 2 servetter i en förpackning, räcker till hela kroppen, kostar ca 35:-
På förpackningen står det att man ska använda servetterna tills man får den färg man önskar, och sedan ska man använda det 2-3 ggr i veckan för att bevara färgen. Men det rekommenderar inte jag, om man inte vill vara skitmörk/orange. Jag provade förra veckan, och färgen blev jätte fin, men efter första gången så tyckte jag att det blev mörkt, så inte tänker jag använda det fler än 1 gång i veckan inte. Det svåra var händerna, den ena handen blev mörkare än den andra, för att jag började massera in på min vänstra arm och hand före min högra^^ Så ta händerna sist, efter att ni tvättat händerna. Färgen håller i sig ungefär en vecka. Den luktar väldigt mycket brun-utan-sol så en dusch är rekommenderad efter kanske 6 timmar, så man vet att färgen verkligen sitter kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0