Har ju semester^^

Det märks att jag har semester, det blir inte mycket bloggning inte^^
Jag har blivit jätte sjuk också, tänkte sjukanmäla mig så man får lite semester sparat men det blidde inget med det, och det är ju bara en dag kvar på veckan så... ja får väl ha slösat lite semesterdagar på skit da^^

Sen resan har ju jag och Tobbe tröttnat på Sverige, jag ogillar inte svenskar, men utländska människor är mycket mer roliga att vara med! hehe, vi svenskar är faktiskt lite speciella. Och jag hatar vintern, och alla pratar om att svensk sommar är så speciellt, nej jag tycker inte det är speciellt mysigt med att njuta av solen tills kl blir kanske 6 på kvällen, sen fryser man hela tiden, mygg och knott som aldrig låter en vara ifred, och man vet aldrig om det kommer en skur eller inte. Jag vill ha sol och värme hela tiden, vilket det inte finns i Sverige. Dit jag vill komma är att jag och Tobbe funderar på att flytta utomlands, va skönt skulle inte det vara?^^ Kanske flytta till Miami eller nåt?
Vi kollade på lite hus i Miami, det är väldigt dyrt är det, men vi får jobba på det^^
Om inte annat är vi sugna på att flytta till nån större stad, typ Göteborg eller något, det finns så mycket mer möjligheter där, vad kan man göra i sketna Karlskoga? Ingenting!
Vi får se vart vi hamnar i framtiden:)

Jag är bara så trött på livet här, behöver ett brejk, behöver förnya mig, men jag är en förvirrad själ i en förvirrad värld, jag velar hit och jag velar dit, jag vill så mycket men blir aldrig nöjd när detta väl fås... ta mig härifrån och ge mig ett nytt liv!



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Ni är välkommna hit:D

2010-07-09 @ 09:19:14
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0