kalkstensbrottet

Härlig dag det har varit idag:) Vi har åkt till kalkstensbrottet och solat, Tobbe bada förstås;) han hoppade från säkert en 8 meters klippa, såg härligt ut men fega jag våga inte^^

Sen åkte vi hem, grillade egna hamburgare, supergott:) Sen tog vi med lexi till Sälsjön så hon fick bada lite också:)

Nu är jag jätte sugen på en mini pc, typ 10", en "författar"dator;) som jag kan ta med mig överallt, denna är så klumpig. Har fått ett jätte sug på att skriva, och jag är faktiskt nöjd med min bok än så länge:) När den blir klar måste ni läsa den;)



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Gud va fint :)

2010-07-12 @ 21:55:20
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0