No party for us

Nej det blev ingen fest för Tobbe och mig igår, det blev som det alltid blir när man ska festa, ännu en anledning till att jag är trött på att vara här! Blir samma visa varje gång, vi bestämmer massor, man längtar och när dagen väl är framme, då krånglar allt, och antingen blir det inget alls eller så blir det nåt tråkigt eftersom man har haft såna höga förväntningar. Nej jag vill flytta härifrån, så himla tråkigt ställe!

Idag kommer mamma ner en sväng till mig, vi ska ha lite seriöst prat, ska bli skönt att få prata ut med nån.

Min sista vecka på semestern också, känner hur paniken kryper fram, f*n att man inte var miljonär alltså så man slapp jobba^^ haha. Då skulle jag bara jobba med välgörenheter:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0