saknar dig

Säg mig lilla vän
ska ska vi ses i himmelen
Du har väl inte syndat i ditt liv
du ligger väl och ber
för snart finns du inte mer
jag kommer sakna ansiktet som ler

Du ligger i din säng
som en vissen sommaräng
träden står och viskar tyst ditt namn
för livet som du haft
har nu tappat all sin kraft
och havet ligger stilla utan vind

Orden har du fått men sorgen den är min
Vi alla kommer somna in
jag får stanna kvar och förlora det jag har
men saknaden är min den dag du far

jag har ett minne än
det var för länge sen
då döden inte sprang så fort som du
Vänner var vi då
men som bröder likt som få
du sa att vi var vi det är nog så

Vintern var vår tid
den skänkte oss vår frid
då tystnaden sa mer än våra ord
snön den föll då ner
men du ser den aldrig mer
det är minnen som jag ännu ser

Orden har du fått men sorgen den är min
Vi alla kommer somna in
jag får stanna kvar och förlora det jag har
men saknaden är min den dag du far



Vi saknar dig Henrik!
F*n att du lyckades.....
<3



Kommentarer
ida

<3

2010-07-18 @ 16:32:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0