Svårt det är med rubriker:S

Tycker det är jätte svårt att välja rubrik...

Idag åkte vi till Svartå och lade i båten, tänkte åka vattenring med kim, eventuellt lena och christian också. Men det blåste fööör mycket och var svinkallt! Så vi åkte till stranden med båten och la oss en stund. Men det gick knappt att sola, så jag rullade in mig i en filt^^
Sen åkte vi hem, jag började med maten, blev kyckling med ris och currysås, göttit! Och under tiden dammsög jag och skurade golvet. Men Lexi har redan hunnit håra ner igen, det är inte lätt när man har mörka golv och en vit hund som fäller året om!

Imorgon börjar jag jobba igen, och jag känner hur magkramperna har kommit tillbaka nu. Gör så jävla ont! Men man får stå ut för man måste ju få in lite cash.
Ska man börja räkna ner till nästa semester som blir i Januari? Nej, för långt att kunna hålla koll på dagarna kvar, haha. Men jag längtar redan, det blir ju Thailand i 3 veckor då:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0