Efterklok

Idag gick det mycket bättre att jobba. Imorgon är det ju balen i karlskoga, så jag har 2 uppsättningar, det ska bli kul:)

Men det är ändå jobbigt att göra saker, tänkte att jag skulle lägga upp bilder på mina 3 nya par skor jag köpt, men jag orkar inte, jag har inte energi och det känns inte "rätt". Man vet verkligen inte hur bra man egentligen har det, för en vecka sen och en dag mådde jag bättre än jag visste! Hatar att vara efterklok...
Det är sjukt att man måste ha med döden att göra för att man ska inse sina känslor...


Begravning nästa torsda, jag kommer inte palla det...




Kommentarer
Alexandra

Men då har du nu fått nya erfarenheter. Det är så viktigt att vara nöjd i nuläget, för de och det man har. Betydligt jobbigare är när något så hemskt som att någon närstående går bort för att man ska inse det. Han är med er <3

2010-06-10 @ 00:49:11
URL: http://peeachy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0