Fint väder

Åh va fint väder det är idag da, hoppas det är det imorgon med när jag är ledig:D
Imorgon ska jag åka in till Karlskoga och kolla lite bikinis, jag börjar bli desperat! Haha. Om vi bokare resan är det ju nästa söndag vi åker, det är ju snart:D Nej vi bokade aldrig igår, det krånglar lite med hotellrummen. Kim som ska följa med oss har inte fyllt 18 år än, så han får inte resa själv, och om vi bokar alla tre får vi dela på ett hotellrum, och jag och Tobbe vill ju ha ett själva;) och då kostar 2600:- mer för att ge Kim ett eget rum, så vi vet inte riktigt hur vi ska göra. men det löser sig, i värsta fall får vi väl dela rum da^^



Kommentarer
Madde

Svar: haha. ja då! Jag ska göra mitt bästa!! :D

2010-06-16 @ 15:16:24
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0