Ingen energi

Idag har jag ingen energi alls, så fort jag rör på mig måste jag ta ett djupt andetag, får ingen luft känns det som! Och om jag inte gör något får jag panik, för klockan tickar och snart har jag förbrukat min helg och då är det slut på friheten ett tag... Så funderar på att ta en dusch och se om det blir bättre.

Spelar lite Bingo på svenskaspel, det är jätte kul men har inte vunnit något ännu, haha, jag har nog aldrig vunnit på  nåt i hela mitt liv tror ja, inget som är värt mer än 100 kr iallafall, jag har verkligen otur i spel, men då kanske jag har tur i kärlek då??;) Och det har jag tycker ja^^

Jaja måste göra nåt nu så jag har gjort nånting iallfall:)



Kommentarer
sanna

Precis, det blir som ett nytt kapitel.

Kanske lättare att förstå också!

Jo, det har han säkerligen :)



Styrkekramar!

2010-06-13 @ 14:59:50
URL: http://sannis1987.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0