raderade inlägget

Skrev nyss ett inlägg om hur dåligt jag mår och varför jag valde att stanna hemma på midsommar, ja jag sitter själv hemma... Men jag tog bort det inlägget, det är jätte skönt att skriva av sig, men samtidigt hatar jag att försöka få uppmärksamhet och att prata om hur dåligt jag mår, känns som att det bara blir jobbigt för er att läsa... Men iallafall, jag valde att stanna hemma idag för mina depressionssyntom kom fram igen, hatar när det kommer, och jag som hade sett fram emot midsommar i flera veckor, köpt nya skor och kläder som ja skulle ha, så blir det så här... förlåt alla kompisar, men ni har det roligare utan mig!

Måste gråta av mig lite nu... tömma mig lite



Kommentarer
agnetha bergman

men lilla vännen ,, de gör ont i hjärtat när jag ser att du mår dåligt,, ingen tröst men de blir bättre jag lovar,,tänker på dej,, stor kram från tanten på jobbet,,

2010-06-26 @ 10:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0