Sjuk om 9 dagar!

Nu är det helg, skönt:) vi får hoppas på fint väder också så man kan göra något:)

Jag har ju varit utomlands 3 ggr i hela mitt liv, Bulgarien, Turkiet och Tallin, och jag är inte den personen som är speciellt sjuk av mig, men jag har varit sjuk varenda gång jag varit utomlands! Det slår aldrig fel. Och nu när jag ska åka till Grekland nästa söndag är jag jätteorolig att jag ska bli sjuk igen. Och dagen började ju bra, haha, min första kund sa att hon var förkyld, sen kommer en annan kund till mig och berättar att hon har feber, ja, jag får nog ta och bli sjuk till denna resa också^^ Jag är ju den personen som har sådan otur så det skulle inte förvåna mig, men det ska inte stoppa mig! Jag ska ha skit kul och njuta och dricka, sola och bada, någon ful liten bacill får inte förstöra min semster!
Kanske ska köpa hem lite whiskey och ta en snaps varje kväll^^



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

haha fy fan för whiskey! haha:D

2010-06-19 @ 12:58:50
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0