Rouge!

När man väljer färgen på rouget kan man t.ex. välja en färg som går i ton med läppstiftet man har, eller om man vill se lite solfräsch ut använder man sig ju av bronzerouge.
Roude finns ju i antingen puderform eller crémeform, och har du torr hud tycker jag att du helst ska använda crémeformen, då använder du rouget innan du pudrar ansiktet.
Rouge har väldigt stor betydelse för ansiktet, det ger ett friskare och piggare utseende.



Angående filmen jag lovat visa er, så har det nu laddat upp 45% på 5 timmar! den är 9 minuter lång och det är väl därför det tar sån tid, så filmen kommer upp imorgon, så det får ni inte missa;)



Kommentarer
Fiah

Söt blogg :)

Har du lust och tid får du gärna titta in i min blogg under kategorin 'Fiah's smycken' och berätta vad du tycker :)

Ha de gott!

2010-03-26 @ 22:45:47
URL: http://bjurstroms.blogg.se/
Fiah

Vad roligt att du gillar dem! Alltid kul när människor gillar det man gör :D

2010-03-27 @ 00:45:05
URL: http://bjurstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0