Sminkvideo!

Här får ni se när jag sminkar mig, det är den vanligaste och min favorit sminkning.
Filmen var från början 9 minuter lång, men på videofy kunde man bara lägga in 5 minuter, så jag fick klippa ner den lite, så när jag tar på mig mascara fick ryka, men det får duga ändå!
Och ja, jag lyssnar på spotify, och det var ju typiskt att det blev reklam just då när jag spelade in. hehe.

Synd att kvalitén blir så dålig när man laddar upp...



Instruktionerna:
Jag börjar med en ljusrosa över hela ögonlocket och upp mot ögonbrynet, och i ögonvrån och under halva ögat.
Sen tar jag en brun ögonskugga och målar i globlinjen, och sedan yttersta halva ögonlocket och under halva ögat.
Sen tar jag svart och målar i yttre ögonvrån, lite i globlinjen och lite under ögat.
Eyeliner.
Och sedan mascara
Jätte lätt!

Man ser inte så lätte bra på filmen, så jag lägger in bilder här också så får ni se hur resultatet blev!

Den nedersta bilden är båda ögonen målade.



Kommentarer
Alexandra

Ja men du har så många bra tips! Har tänkt testa bleka tänderna tipset men har inte köpt bakpulver än. hahaha=D=D! Okej, ja va kul! Vi får se hur jag jobbar då men skulle vilja klippa lugg o topparna :) hihi! puss

2010-03-27 @ 16:07:41
URL: http://peeachy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0