Solduschad!

Min goa pojkvän har presic solduschat mig, hoppas det blir bra, så typiskt bara av mig att alltid komma på sånt precis innan man ska lägga sig, vågar knappt röra mig i sängen då, livrädd för ränder!
Sen får vi se hur färgen blir också, tror den är lite gammal, färgen är lite grönaktig! haha, nåja nåja, så kinkig är jag inte;) så länge jag inte ser ut som hulken...^^

Imorgon blir det först jobb 9 till 2, sen ska jag hem och göra mig iordning inför kvällen, sen kommer min babe Lena och hämtar upp mig (har inte sagt det till henne ännu men) hehe, sen ska jag försöka ha kul hela kvällen:)
Vad ska ni hitta på?
Vad gör man på påsk nu förtiden??



Kommentarer
maja

Svar; Motivera gärna varför jag borde välja dig till veckans blogg! :)

2010-03-31 @ 23:53:27
URL: http://mayha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0