Urin i håret!

Hej alla, usch, idag skulle jag ha börjat kl 10 men vi hade möte kl 8 så det blev ingen sovmorgon för min del, men man får väl offra sig lite ibland;)

Längtar så tills på torsdag, då ska vi ha tjejkväll och sedan ska vi tjejer gå ut på statt, det är någo band som spelar, inget stort, så därför är namnet borta i skallen på mig. haha.

Ja och så var ju Sminkveckan över också, men jag har lite planer^^ Kanske ska göra nån hårhelg eller hårvecka någon gång också, vad tycker ni om det, skulle det vara intressant?

Just ja, idag på jobbet så hörde jag något nytt, ni vet äldre som blir vithåriga kan ju ubland bli lite gulaktiga, det är urinämnen som kommer ut till håret, fräscht:S usch, haha. Men sen kan det ju också vara vattnet som färgar av sig också.

Nåja, nu ska jag käka och sen ska jag åka in till jobbet igen, uppdaterar väl när jag kommer hem:)


Kommentarer
Janni ♥ Kylmäaho

Hm.. nåt har blivit galet med din blogg :( ALL text på Framsidan är JÄTTESTOR.. :/ På inläggssidan ser allt normalt ut, men första sidan är helt galen... :/



En hårhelg och/eller hårvecka låter som en bra idé! :) Tyckte det var jättekul att få läsa alla sminktips denna vecka :)

2010-03-29 @ 19:27:19
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Petra

och OM vi kommer ha roligt på torsdag!! Längtar som fasen! :D

2010-03-30 @ 23:15:18
URL: http://peetran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0