Mörn Mörn

Nu har jag lämnat bilen på verkstan, Lena va gullig som körde hem mig:) Sen har jag tänt  pannan, och nu börjar jag bli hungrig, käka bara en halv avokado imorse, jag orkar inte göra iordning frukost^^ På morgonen vill jag att det ska gå fort så jag kan börja göra det jag ska göra på en gång.
Får se om jag och Tobbe hinner slänga lite skräp idag också.

Sen måste jag ju försöka hinna med att sy lite också:D

Det jamade utanför dörren nyss, så jag öppnade dörren för att släppa in Natcho, men då stod det en grå katt där! Och han fick inte komma in, för då hade väl Lexi ätit upp honom. haha, hon gillar ju inte främlingar^^



Kommentarer
Sandra

okej! tack så jättemycket för svaret, får se om jag hittar nå annat silverschampo då, kanske får gå till en anna frisör och köpa det helt enkelt! ;p

2010-05-12 @ 10:31:16
URL: http://srosin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0