Fråga får svar.

Jag har en fråga om styling..
Vilka produkter skulle du använda och hur skulle du göra för att styla frisyren



Svar:
Här ska man få volym så man får känslan av att man har ett tjockt och fylligt hår, då är det jätte lätt att styla det som man vill ha det.
Använd nåt att föna håret i, jag gillar saltvattenspray till den här längden. Man behöver inte föna och krångla med en borste utan föna med huvudet upp och ner ända tills det är torrt, då blir det jätte bra volym.
Sen kan man ju använda Volumini eller Volumaster i botten, och pudra sedan hela botten med antingen Osis eller min favorit: Maria Nilas Power Powder. Och styla som ni vill att håret ska ligga. Jobba mycket från botten med fingrarna så ni får volym.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0