Naglarna

Fixade ju naglarna i måndags, och jag har iallafall långa naglar nu:D Hihi, det svåraste var att få akrylen jämn, så för att vara första gången så blev det bra. Förhoppningsvis så blir det bättre och bättre för varje gång. Så jag rekommenderar er att fixa naglarna själva på detta sätt om ni orkar lägga ner tid på det. För det tog verkligen tid, tror det tog ungefär 1,5 timme. Och det värsta av allt är att det fortfarande luktar akryl i huset, och det är onsdag idag! Så nästa gång ska jag sätta mig i källaren när jag gör det. För det luktar inte gott inte:(

Tar med webcamen nu, därför blir det en dålig bild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0