På måndag kör vi!

Min kropp är allt konstig, jar har gått ner 6 kg på ett halvår ungefär, men det är ofrivilligt! Och sen semestern har jag druckit nästan varje helg, ätit mycket pizza och chips, varit väldigt onyttig, så jag tänkte att jag måste ta tag i det här nu och börja träna igen, men min kropp tycks inte ha märkt vad jag har gjort. Vägde mig nyss och har gått ner 1 kg till, så 7 kg på ungefär ett halvår med kass kost, hur går det till?
Jaja, på måndag ska jag iallafall börja med ett hälsosamt liv. Ska träna bodypump 2 ggr i veckan, och köra Zumba 2 kvällar i veckan. Äta fisk minst en gång i veckan, och byta ut mot mer kyckling och sluta med läsk, iallafall under veckorna;). Måste komma i fit inför Thailand;) Inte för att jag borde gå ner i vikt men det är snyggt med vältränade kroppar, eller hur:)



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Det är bara för att du dansar så mkt när du super ;)

2010-10-20 @ 16:31:12
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0