Hår.. hår.....HÅR!

Blir tokig på mitt hår förresten! Orkar inte med det långa längre, stör mig så på fästena, och tycker det är asjobbigt att ta hand om löshåret, har ingen energi kvar känns det som. När jag tvättar håret måste jag planera det flera dagar innan, för det tar ungefär 7 timmar för det att torka innan jag kan göra något med det. Och mitt hår är så slitet också så jag måste klippa av det. Så tar säkert ur håret innan det behövs.
Får väl klippa mig i något av dessa stilar, inte för att jag vill, men för att jag kanske måste:

A medium blonde straight bob hairstyle by Royston Blythe
A medium blonde straight coloured choppy shaggy bob hairstyle by L’anza
A medium blonde straight coloured choppy hairstyle by Bobbers



Kommentarer
Antoinette

låter jobbigt! själv orkar jag inte hålla på, låter det självtorka...

simone

Grymt snyggt!

2010-09-07 @ 15:41:42
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0