Hehe

Fick en kommentar av Jockiboi från Kungarna av tylösand i inlägget nedan, han ville att jag skulle skriva ett mejl till honom och berätta lite om mig själv, och gav mig en liten "puss och slick" på köpet;) Hehe.
Men jag är lyckligt förlovad och det hade bara varit slöseri med tid att mejla dig Jocke, jag söker ingen *F* kompis;) Tihi.
Fråga Nemo om han kommer ihåg mig från Sunny Beach vettja;) då var jag mörkhårig och hade kort hår:)
(Och nej, jag låg inte med honom, jag var lyckligt förälskad då också)
Men jag ska kolla på er ikväll, missar det absolut inte! Så j*vla skönt programm;)

Annars idag var min sötis Ida här, och jag fick två kassar med jätte snygga kläder för ynka 300 kr! Du är inte klok ida! hihi, så snäääällll! Tack så jätte mycket:D

Imorgon åker jag till stockholm, tåget går 6.38, och är hemma igen 21.40 tror ja.


(sitter vid fel dator så får ta en gammal bild i repris)


Kommentarer
Linnea

Sorry Emma.

Men det är inte alls Jockiboi som har kommenterat hos dig.. Han går ut och varnar folk i sitt inlägg "ångest" att det är någon som kommenterar hos folk som kommenterat hos honom om att det INTE är han som kommenterar utan någon annan, som lämnar ut mailadress som inte går till Jocke... Säkert nån pervers jävel.

Tänkte bara tala om, så du vet...

/Linnea

2010-10-01 @ 08:25:54
Emma StarLeaf svarar

Inte behöver du säga Sorry;) mig gör det inget, hihi. Men jag tror det var hans mejladress som det står i hans blogg? Ajja skit samma^^



Emma StarLeaf

2010-10-01 @ 20:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0