Nöjd:)

Idag hade jag en liten utmaning på jobbet. En tjej med jätte långt och tjockt hår kom in, hon hade försökt bli blond, i botten var det för guldigt och vissa fläckar hade hon missat helt som var mörka, och sen blev det lite ljusare på mellanpartiet och sen mörkare i längderna, och hon ville få en jämn ljus färg, nästan vit. Och det fick hon! Jag älskar såna jobb, kan kännas lite "oj, vad har jag gett mig in i" i början, men jag blir så glad och förstår verkligen varför jag valde att vara frisör när resultatet blir bra efter ett sådant arbete. Det blev verkligen jätte snyggt och kunden blev hel nöjd. Det är verkligen bra för självförtoendet:)
Det gör nästan min dag efter ett sånt arbete, ge mig fler svåra fall! haha.
Blir så glad också när jag får kunderna nöjda, det är det viktigaste:)

Annars ikväll så är Tobbe ute och festar med sina arbetskamrater, så jag ska hämta honom "inatt". Han ska festa med arbetskamraterna imorgon med! Då bjuder hans chef alla på mat och dricka för så många har fyllt år, så han får stå i, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0