Alltid likadant

Det blir alltid samma visa... När jag haft ett uppehåll med att shoppa kläder, som jag har haft nu, så har jag jätte svårt att bryta det nya mönstret...
Har suttit vid datorn i en timme nu och lagt in 4 varor i varukorgen, men så stänger jag ner sidan, jag känner hur jag får en svag beslutsångest i magen, så då blir det bättre att bara stänga ner... hehe;)
Å jag som ska skaffa en ny klänning, kommer bli svårt tror jag;) Nä kanske blir att sy en egen ändå da...
Men men, det är väl bra att vara snål;)

Denna helgen blir det nog vårstädning på schemat tror ja, det behövs verkligen, titta bara på fönstren! Knappt så man ser ut^^ Ska tjata på Tobbe att vi ska städa:) Behöver vårstäda trädgården också juh, blä för hundbajs! Apropå hundbajs, idag stod jag och tittade på fåglarna ute på gräsmattan, både kråkorna och skatorna äter Lexis bajs! Fy fan va vidriga, haha;) Och så verkar det vara skatorna som styr över kråkorna, för de var väldigt snabba med att jaga bort kråkorna, det var ju deras hundbajs^^



Kommentarer
Kimailin

Keep up the good work.

2011-05-11 @ 08:52:53
URL: http://kimailin.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0