Dålig uppd.

Förlåt men har varit jätte dålig på att uppdatera under helgen:( Men det har varit så himla härligt väder så då har jag inte haft lust att sitta framför datorn^^

I lördags var det kul, festade å käkade hos svärföräldrarna, och så gick vi en sväng till Lenas familj också. Kom isäng runt 3-4 tror ja.
Och igår så tog vi en sväng vid Grytsjön, tog lite bilder, lägger upp dem senare kanske:)
Där var det tydligen grodparningstid också, simmade grodor överallt i sjön, och de pep och quackade som bara den, hehe.

Och idag så har jag jobbat, känns som jag haft en liten semester när vädret varit så bra, så är faktiskt skönt att vara tillbaka på jobbet, blir ju att klia så i fingrarna på mig när jag är hemma;) hehe. Fast igårkväll så använde jag mig lite av min kreativitet, visar er senare när jag kommer hem;)

Nu måste jag ta hand om min kund men ska försöka uppdatera med lite bilder ikväll:)



Kommentarer
Anonym

Vad tränar du?

2011-04-26 @ 18:28:32
Emma StarLeaf

SVAR: Jag tränar inget speciellt just nu, men förut tränade jag mycket Bodypump. Men ibland följer jag med pojkvännen ner i källaren och tränar, då blir det bara att lyfta lite vikter och så:)

2011-04-27 @ 12:48:11
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0