Såld!

Vi la ut möblerna vi säljer på salongen på blocket, ni vet shabby chic möblerna jag visat tidigare?
Vi la ut dem i tisdags, och igår så var bägge sålda!
Skit kul, men nu står vi där utan möbler! Hehe, trodde inte att det skulle gå fort!
Så nu blir det att få in massa nya möbler att sälja, har redan införskaffat 2 stora vitrinskåp, 1 (skiiiitfint) vitrinskåp, ett hörnvitrinskåp, en byrå och en kista. Det tråkiga är ju att man knappt vill sälja möblerna för de är så fina^^
Idag da, kvällen blir lugn, Tobbe drog in på fest i Kga, jag skulle ha blivit med, men visste inte att det var idag, så jag blev skit stressad nu när jag kom hem på kvällen så jag struntar i det istället, jag blir på så dåligt humör när jag ska stressa, så bättre att ta det lugnt;)
Har köpt hem mat så det blir att laga den underbara köttfärssoppan till mig själv:)


Kommentarer
Bäcka

Du har ingen bild på byråt möjligtvis? :)

2011-08-05 @ 23:27:06
URL: http://beecka.webblogg.se/
Heidi

Häftigt att ni blir av med grejerna! =) Jag tar med lite betong imorgon - hoppas ni inte behöver lägga ut det på blocket dock! =) Kram

2011-08-07 @ 11:18:45
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0