Inatt åker vi

I söndags städade vi hela dagen, och tvättade upp all tvätt. Och skulle börjat packa men hann inte det, men det gjorde jag igårkväll, så nu är det bara smink och sånt kvar, sånt som jag ska använda innan vi åker.
Ikväll kommer lillbrorsan hit, han ska ju bo här i en vecka nu, får vi se hur det går, om han eldar upp huset, haha;)
Kvällen består väl av att fixa iordning det sista här hemma, lära Robin å hantera pannan, diskmaskinen m.m. Packa det sista, duscha och göra sig iordning, tror inte jag hinner få någon ro så jag kan slumra någon timme. Och sen kl 3 inatt blir det att åka ifrån Karlskoga:)
Flygplanet lyfter 10 över 8 imorgon bitti.
Åh va roligt det ska bli:D
All inclusive så blir att partaja varje dag:D


Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

GÖTT!!!!

2011-12-06 @ 17:17:32
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0