Kämpigt

Hej alla igen!
Kom hem i onsdagsnatt, vi har haft det skit bra! Berättar mer i något annat inlägg.
I torsdags så började jag kl 2, jobbade till kl 7. Och idag har jag jobbat halv9 till halv 7. Kämpat som en tok på jobbet, och när jag skulle åka hem så startade inte forden! Det bara skrek i motorn, snacka om att jag är AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGG!
jsgsfhsdkjhfjklafgnjkdgjksdöghajähdfä
(knytnävsslag på tangentbordet)
Det kunde inte ha kommit mer lämpligt! Till veckan som är fullsmockad med kunder, så har jag ingen bil, fyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Biljävel!
Blir väl säkert att gå på typ 20 000:- för å laga den där idiotbilen, man ska inte köpa nya bilar, de är så jävla dyra!
Usch nu är ja så jävla förbannad så jag lär låta bli datorn nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0