Ledig:)

Så nu är ja hemma efter att jobbat det sista innan jul:)
Äntligen ledigt, skönt, synd bara att det bara är måndag som är röd, men nästa år då det är skottår lär det blir riktigt bra ju;)
Har en chokladkaka kvar efter all utdelning, jag och Lotta har ju gett varje kund en julklapp i form av en chokladask eller chokladkaka sedan 1 december, det uppskattades riktigt av kunderna. Och den sista blev min;) En med smak av mint, asgött:D
Nu ska jag packa för vi ska åka till Filipstad, fira först med pappa Gunnar ikväll, sova hos mamma och fira jul med henne imorgon, och på söndag åker vi till Svartå där vi ska fira med Tobbes familj.
God jul på er;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0