Letar bil

Förr förra veckan gick ju forden sönder, det var startmotorn, fick byta den för flera tusenlappar, blä...
Men så funkade den ju iallafall!
Men i torsdags så tog vi volvon till skolgärdet och köpte de sista julklapparna, men när vi skulle åka hem så startade den inte. Så nu är den trasig istället.
Och jag blir lika förbannad varje gång på idiotjävlarna som uppfann bilen, det är tamejfan den sämsta uppfinningen som finns eftersom den aldrig fungerar som den ska. Fy fan...
Så nu letar vi då efter en ny bil (BLÄÄÄÄÄ) men vi måste, vi måste ju ha 2 bilar tyvärr:(
Vi letar iallafall efter någon liten bil, som inte drar så mycket, och är billig att äga, helst inte äldre än en -03. Priset får ligga runt 30 000-50 000 (ännu mer bläää, sämsta investeringen EVER!), så känner ni nån eller har ni någon BRA!!!! bil till salu så säg gärna te;)
Längtar så tills vi flyttar till Karlskoga, när det nu blir:S, för då ska vi bara ha en bil, då kan jag gå eller cykla till jobbet... gött det skulle va.


Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Svar: Jag ska bara kolla med mitt jobb o så om jag får betald semester eller hur det är. Har ju inte råd med 2v utan betalning :( o så ska jag börja spara, kommer bli tufft men jag ska försöka!

2011-12-29 @ 09:49:08
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2012-01-12 @ 23:53:59
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0