Dålig uppd.

Jag har inte orkat uppdatera på 2 dagar^^ Tror det är 2 dagar??:S Iallafall.

I lördags spelade vi ju paintball, vi va 10 st så 5 i varje lag. Det var kul men läskigt också! Jag blev träffad 3 gånger, första gången på nyckelbenet, men halsduken dämpade stöten:) Sen var det nån (tror det var nån fuling i MITT lag!:@) som pepprade på i huvudet och på masken så det skvätte in färg i munnen på mig, jag fick skrika "JA JAG ÄR TRÄFFAD FÖR I HELVETE!" haha^^ Fick panik, haha.
Men det ondaste gjorde när jag blev skjuten sista gången, det var på axeln, och det var Tobbe som sköt, blev lite röd men det gick bra. Men efter det skotten fegade jag ur och låg typ och gömde mig på ett och samma ställer hela tiden och sköt bara om jag såg nån.
Efter paintballen käkade vi mat på Karlskoga hotell, var gott:)
Och sen gjorde vi oss iordning och drack, så det blev en riktigt rolig dag, jag som var så nervös, hehe.

Och igår var jag bakis HELA dagen, vid 9 tiden på kvällen blev jag bra, var nog för att jag drack sprit, när jag bara dricker cider brukar jag knappt bli bakis.

Och nu sitter jag på jobbet och håller på och pysslar lite, har precis ringt och beställt hem massor av produkter, saker som vi inte fick med i den första beställningen från Barber Gross, de hade inte allt i lager. Så resten kommer imorgon, så då kör vi på gärnet;) Ska bli så himla roligt:D



Kommentarer
Mimmie

sv; Tack Gullet :) nja, jag har väl inte egentligen gjort riktiga Gelénaglar.. :P men jag har använt depends Gelé kit :) blir inte lika bra som när man går iväg o gör gelé naglar :) men dom duger absolut för hemma bruk :)

2011-03-01 @ 07:29:25
URL: http://mimmiesvenssson.blogg.se/
Linnea :)

Heeej!

Jag skulle vilja veta vart man kan köpa riktigt bra äkta löshår. Äkta europeiskt hår, till ett bra pris. Happyhair tycker jag har ett helt okej hår, men skulle vilja prova något nytt:) Har du provat Rapunzel of swedens europeiska hår? Tacksam för svar!

MVH Linnea

2011-03-01 @ 20:19:35
jonna

en liten fråga!

vad kostar det att tona håret hos friösren, ungefär?

vill gå från mörkbrunt till ljusbrunt/mörkblondt.

Jag vill absolut inte göra det hemma! om det ens går ;)

2011-03-01 @ 21:27:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0