Stressigt och rörigt

Vi var ju med i tidningen idag, men snurriga som vi är glömde vi skriva när vi öppnar, vi ska ju öppna den 1 mars, alltså nästa tisdag. Så folk tror att vi har öppnat idag!
Och jag hade ju ingen bil, så min kollegas särbo fick hämta upp mig. Och salongen är ju inte riktigt klar heller, så jag börjar måla lite på dörren som vi kom på att vi ska måla och tapetsera. Men telefonen ringer, och det kommer in drop-in kunder... blev lite stressigt och rörigt, man vet inte riktigt vart alla saker finns eller nåt^^ Men det löste sig:)
Det är faktiskt kul å se vilka kunde som följer med en, jag blir så glad:D Speciellt för att de verkligen vill bli klippt av mig:D

Och igår kom våra kassaapparater också, så det är mycket med att man ska lära sig alla knappar där också!

Ikväll blir det nog mys med min älskade där hemma, som jag inte sett så mycket av dessa tvp veckor:( Jag har ju kommit hem så sent på kvällarna. Förra veckan när jag kom hem på fredan sa Tobbe:
- Den här veckan har vi bara setts 10 timmar:(
Tråkigt:(

Nu måste jag greja lite här i salongen;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0