Kycklingen i ugnen!

Har ställt in kycklingen i ugnen precis, blir sen kvällsmat idag, vi hade glömt att ta fram kycklingen ur frysen...

Nu är det bara 3 veckor kvar tills vi drar till Thailand, men jag är så orolig att det inte kommer bli som jag förväntat mig... vi har kollat på hotell, priserna ligger runt 250 och uppåt, jag som trodde jag skulle kunna betala en hundring för en natt:( Och varför visar vädret bara regn i Phuket för?? I statistiken har Phuket bara 2 regndagar i januari och februari, men nu har de visat regn och åska i över en månad:S Är det skurarna de visar eller är det så hela dagarna??:O Jag vill verkligen inte bli besviken:( Blir jag det så blir jag så himla sur, jag är så otroligt långsynt så jag kommer gå och sura hela dagarna...
Snälla kan det inte bli som jag drömt???;)



Kommentarer
gabriella.

det blir ju inte så dyrt när ni är två som delar på det :) vi hade ungefär samma kostnad nere på bali, men eftersom man är två som delar så blir det ju billigare!

2011-01-04 @ 19:30:02
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0