Bakissöndag

Usch, vad man ställer till de för sig själv alltså^^ Är lite smått bakis nu, har käkat den bäste bakismaten som finns - pizza.
Men annars var det riktigt roligt igår, ångrar absolut inte att jag gick ut. Och det var så härligt ute också, jätte varmt och skönt:) Minns inte vad klockan var när vi kom i säng, måste ha varit runt 4 tror jag, och vaknade vid 11 imorse, så är ganska trött nu.
Men nu blir det att ägna sig nån timme åt att plocka ur löshåret, usch vad jag kommer sakna det:( Får se hur länge jag väntar tills jag sätter i nytt. Och då blir det med den nya metoden "Be Gorgeous", som ska vara den allra skonsammaste metoden:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0