Hangover

Usch är riktigt bakis idag... Skulle följt med mamma och mormor på aktion i Lunedet idag, men jag orkade inte. Var så kass i magen, och kunde inte äta, då blir det bara ännu värre...

Men igår var det roligt:)
Först firade vi mamma på hennes födelsedag, sen kom vi hem, Erika, Oskar och Kim kom, vi grillade och började dricka.
Vid 10 tog vi taxi till Jacobs Loge, där var ju Black Jack, och det var riktigt roligt. Jag och Tobbe dansade lite bugg^^ Så roligt att dansa bugg med Tobbe, han tar i så, så jag typ flyger omkring överallt haha^^
Sen kom svärmor och hämtade oss.

Så idag har det blivit himla lugnt. Vi cyklade ner till stan förut och hämtade lite kinamat, tar ca 20 minuter att cykla ner så vi fick oss ca en 40 minuters cykeltur, så då har vi ju gjort nån nytta idag iallafall;)

Efter det kom Erika förbi en sväng med grabbarna, och nu har Tobbe åkt in till Kga för att åka cross. Så jag sitter här och försöker återhämta mig, usch blev nog lite för mycket för mig igår. Kan vara den 10% ölen jag drack, fy fan aldrig mer... men billig fylla blev det;) (behövde inte så mycket haha)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0