helt slut...

Oj vilken dag... fick iallafall 10 minuter på mig att äta idag, annars har jag stått upp heeela dagen och jobbat. Kändes när jag kom hem kan jag lova;) Imorgon jobbar jag bara till kl 2, hela fredagen är full och sen är det helg:) skönt, känner att jag vill sova hela dagarna^^

Tror jag har kommit på varför man är trött när man jobbar, även om man sover lika länge som när man är ledig. Jag tror det beror mycket på hur man vaknar, om man vaknar av sig själv eller blir väckt av väckarklockan. Som i måndags, då sov jag lika länge som alla andra dagar, men jag blev väckt av klockan, och jag var ju så trött så jag däckade på kvällen. Visst jag hade jobbat, men egentligen tycker inte jag mitt yrke är så krävande, det jobbigaste är ju att man måste stå hela tiden.
Tror inte ni också att det har lite att göra med hur man blir väckt?



trött?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0